Vilken tid som komma skall.

Huja..jag kom precis på att nästa vecka närmar sig med stormsteg. Torsdag och fredag ska jag ju jobba som butiksdemonstratör, ursch, vad hemskt det känns. Men kul på samma gång. Kan inte riktigt förklara hur jag känner..är ju så nervös bara. Men sedan kommer veckan efter det (1-7 juni) och jag får träffa mina älskade hemma i "Viken" igen (om det inte dyker upp mer jobb, vilket å ena sidan skulle kännas bra men å andra sidan kan jag ju inte åka hem då..suck.) 

Hur eller hur så är det är med blandade känslor jag åker dit om jag åker..lite av varje faktiskt. En riktig "Gott&Blandat" påse vill jag påstå....

Jag kommer känna mig enormt ensam och uttråkad på vägen dit, då jag ska åka buss själv i ungefär 4 timmar. Sedan när jag väl är "hemma" kommer jag känna enorm glädje och lycka över att få träffa alla nära och kära, speciellt Kajsa står högt på listan då jag inte träffat henne på på tok för lång tid..hm. Sedan kommer den bubblande, härliga, underbara känslan när jag känner doften av speedway och får se matchen mellan Vargarna-Västervik i Norrköping med min kära far, som på den gamla goda tiden..spänning och nervositet..nervkittlande..ilska..glädje över eventuell vinst eller besvikelse över eventuell förlust - finns det något bättre än speedway?

Och sedan kommer saknaden, den fruktansvärda saknaden jag kommer att känna efter Johan..han ska ju på Sweden Rock med mr T.

Det kommer nog bli en tuff vecka, första veckan helt ifrån varandra på MYCKET länge. Samtidigt kan det kanske vara nyttigt och bra för förhållandet att vara ifrån varandra lite och sakna varandra, få längta efter varandra. För oj vad jag kommer längta efter honom, särskilt de stunder jag är ensam. Men jag hoppas innerligt att han har jätte kul..det förtjänar han och det kommer han nog att ha med!!

Och så hoppas jag av hela mitt hjärta att han saknar mig med, att han längtar efter mig..och att han ger mig en stor lååång kram, en härlig och kärleksfull puss och många fina ord både när vi skiljs och när vi ses igen. För det är vad jag kommer att ge honom........här någonstans kommer ju lyckan och glädjen tillbaka igen (när han kommer hem igen och hämtar upp mig i Västervik på vägen hem), kärlek i massor och lättnad.

Jag älskar dig!! (PUSS)



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: