Västervik.

Nu har vi hunnit installera oss i min hemstad Västervik där vi stannar i ett par dagar..bäddsoffan hemma hos min pappa är bäddad och klar för att krypa ner i och chips, dipp och hyrfilm är framplockat. Det blir Yes Man..den ska ju vara bra har man ju hört! Hoppas det..

Så, jag tänkte bara meddela att vi kommit fram som vi ska och att jag kanske inte kommer hinna blogga så mycket..det är många vi ska hinna med att hälsa på.

Imorgon står Jimmy, Ida och barnen på menyn, kanske ska jag/vi få ta med oss lilltösen Nellie iväg en sväng som ett litet prov på kommande barnvakts uppdrag åt sötnöten. Det kommer bli massa mys! Ulrika står högt på listan med om hon har tid och sedan mormor och mamma..och så måste vi tillbaka till Jimmy och Ida för att pussa lite på Elina med, hon är ju på dagis när vi kommer första gången.

Sedan har vi några till att hälsa på men dom kanske man får ta på fredag eller lördag. En runda på stan och på "Bikupan" ska vi ju hinna med också, är ju ute efter vita byråer. Så, godnatt på er och tjillevippen. Hoppas ni får en lika bra fortsättning på veckan som jag/vi kommer att få..det är härligt att vara hemma igen för en stund.



Kommentarer
Postat av: ulle

Välkomna hem till västervik!! hoppas vi ses nån dag!

kram ulle

2009-05-07 @ 16:21:02
Postat av: Hulda

Hej!

Sängen är jättefin, vilket fynd! Och soffan också, har ju själv en vit sån. Nej, nog tycker jag att det är snyggt utan gardiner, de behövs inte! Men en vit eller svart matta framför soffan, så blir det mysigare. Du kommer att ordna det fint i erat hem, det ser jag. Men ta det lugnt och så ska du se att ni får det som ni vill ha det! Låt det ta tid! Annars kanske du blir alltför stressad och kan inte njuta! Ha det bra!

Hulda

2009-05-07 @ 17:07:46

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: