Tryggt i Väsby?!

Det är nog bäst att ringa till min kära familj och säga att jag är okej. Annars får man väl ett och annat samtal om ett tag när nyheten nått ut..Sist var det skottlossning och pappa ringde för att höra att jag var okej. Kanske lite överdrivet men, vadå, man vet ju aldrig. 

Inte för att jag är så mycket av en tonåring längre, och det finns ju tusen andra tjejer här i Väsby men, ändå. Det känns alltid lite extra när det händer något där man själv bor..eller där man känner någon/några som bor.

Hemska nyheter den familjen får som faktiskt känner "flickan"..Ursch. Känns inte allt för tryggt ute på gatorna..mitt på ljusa dagen liksom? Det kunde ha varit vem som helst. Och var som helst.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5221875.ab


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag läste också den nyheten och jag tänte direkt nej det får inte vara emma! Hon bor ju där o blabla tankarna for inom mig, men skyndade in på din blogg och såg att du hade skrivit ett inlägg lite efter att det hänt så förstod att de inte var du! :)

2009-05-25 @ 21:20:04
URL: http://hannafors.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: