Tack.

Jag vill tacka för alla kommentarer med tips och råd om mitt hår..men nu har jag i alla fall gett upp det där med det blonda och färgat om håret i en brun färg igen. Dock en färg som bara varar i 6-8 veckor, och som inte har rött i sig som mina tidigare färger. Och än så länge har det inte sett grönt ut, men det kanske kommer..mitt hår har en förmåga att bli åt det gröna hållet när jag färgar det brunt. Det var därför min frisör rådde mig att ta brunt med röda nyanser i för att det inte ska bli så.

Hur eller hur, nu hinner håret vara såhär ett tag i alla fall och får vila lite, och sedan ska jag eventuellt testa med en annan mörkblond/ljusbrun färg och slingor..eller så färgar jag det i samma som nu. Johan tycker att jag passar bättre i det jag har nu..jag tycker nog nästan det med. Ni ska få se skillnaden..


Såhär såg jag ut tidigare idag, i och för sig var inte håret blondt som var mitt mål, och självklart är allt bättre än vad detta var (HAHA). Men man ser ändå att jag nog passar bättre i lite mörkare nyanser..tror jag blir för blek i jätte blondt..



Och såhär ser håret ut nu, med en hasselnöt-brun färg. TACK JOHANNA för "sponsringen"..




Det ska ändå påpekas att bilderna inte visar RIKTIGT hur det ser ut. Dessutom är jag inomhus, utomhus ser det mycket ljusare ut i solen, men håret är i alla fall aningen ljusare brun, ser ganska mörkt ut på bilden..

Och oh så olika man ser ut bara på grund av en hårfärg.

Och Ida, du är inte ensam om att säga att jag passar i orange. (HAHA) Till och med frisören jag var hos sist, och då var det ändå inte så orange som det var idag, sa att det ser bra ut på mig. Men är inte detta bättre? Jag tror nästan att jag ska hålla mig till brunt..kanske med lite ljusa slingor i sedan längre fram - hos frisör tror jag.


Vad tycker ni läsare?




Kommentarer
Postat av: livet som UNG stressad 2 barnsmamma

oh vad svårt, jag vet nte vad jag ska svara!

först, EMMA vad onödigt att du förstörde ditt hår ltie och sen börjar du färga de brunt igen ! HAHA, men så typiskt dig;)

Du passar jätte bra i brunt och är sketa snygg i de, men ja skulle ändå velat sett dig i ljusare. För du passar nog i de också! MEn kanske bäst i brunt, och som du skrev med ljusa slingor i! De kan ju ja göra om du vill, när du kommer hit nästa vecka;)

2009-05-25 @ 00:24:02
URL: http://idaamagdalena.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tycker du passar skit bra i det mörkare :D

2009-05-25 @ 14:52:54
Postat av: Emelie

Jag tycker du passar jättebra i det mörkare! :D

2009-05-25 @ 14:54:49

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: