Står fast vid mina ord.

Det här är verkligen en jävla skitdag. Rätt igenom..

Arbetsförmedlingen vet verkligen hur dom ska göra, vilka knappar dom ska trycka riktigt hårt på för att knäcka en. För att få en att känna sig som en liten myra jämte en giraff!

Dagens senaste möte (när jag återkom nu i eftermiddag) slutade i tårar som sprutade från alla håll och kanter inför halva Upplands Väsby som verkade befinna sig inne på Af just då....ja, det var något pinsamt och min kära, underbara, omtänksamma sambo fick komma och hämta mig på arbetstid. Mindre bra.

Jag orkar inte ens prata om det mer. Så, om jag inte svarar om ni skriver så är det för att jag inte orkar just idag. Om jag inte svarar när ni ringer, så orkar jag inte. Om jag inte svarar på era kommentarer, så orkar jag inte. Och om jag inte får ett skit gjort idag så orkar jag inte.

Jag orkar inte tänka på något. Jag orkar inte göra iordning i köket och fixa upp datorerna på nya datorborden. Men jag har lovat min älskling, så det ska jag ta itu med snart..jag ska bara tvätta av mig sminket först som runnit nedför mina kinder så att jag ser mer ut som en zebra än en människa, sen vila lite och ta en huvudvärkstablett. EN STOR JÄVLA HUVUDVÄRKSTABLETT!!





Kommentarer
Postat av: ida

men oj då, de är bara att ringa om du vill prata om de eller vad som. Jag lyssnar, mer än gärna!

2009-05-16 @ 01:11:42
URL: http://idaamagdalena.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag håller med dig.

Vad fan ska man ha Arbetsförmedlingen till egentligen? DOm hjälper inte ens personerna med de problem dom har.

Arbetsförmedlingen gör tamefan ingen nytta!



Och försäkringskassan är sjukt sega med att betala ut pengar, jag skickade in min lapp för snart 2-3v sedan och har inte fått pengarna än...

2009-05-16 @ 10:06:21
URL: http://hannafors.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: