Söndagsstädning.

Idag har både jag och Johan sovit ut, läääänge. Jag gör ju det ganska ofta, men att han ligger längre än kl 9 är mycket ovanligt..idag sov han nog till minst elva i alla fall. Och jag gick upp halv tolv ungefär..då gick jag raka vägen in i tv rummet för att måla lite ramar. Nu är klockan halv ett och jag ska ta tag i att städa upp lite här hemma, och då framför allt i tv rummet som numera ser ut mer som en ateljé, eftersom vi får finbesök senare i eftermiddag..

Det återstår att se om jag får någon hjälp av min fina man som ligger i sängen och tittar på tv. Inte för att jag inte kan städa själv, oftast vill jag nästan det just för att få det precis som jag vill (HAHA), men för att det går mycket fortare om man är två. För om två timmar ska vi ju på middag hos svärföräldrarna..eller ja, vi ska VARA där om två timmar. Det är skillnad..alltså har vi kanske bara en timma, en och en halv på oss att städa upp. Och jag hoppas att ramarna hinner torka med så jag kan sätta upp dom så att allt är precis som det ska vara!

Vad har ni gjort i helgen?

Ha en fortsatt bra söndag, jag kanske skriver mer senare..

Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: