P-böter en riktig grälstartare!

(HAHAHA) Oj oj..min älskling kom hem för ett tag sedan, och när han varit hemma i ungefär 10 minuter "skrikviskade" han efter mig på balkongen.

"EMMAAAA!! EMMA, KOOOM!! KOM FORT, FORT, KOM FORT..SKYYNDAAA!!"

Som om det gällde liv och död.

Jag "sprang" ut på balkongen och får då veta att det har uppstått ett gräl nedanför på parkeringen mellan en p-vakt och den som fått böter. (HAHA) Så där stod vi och tittade på dom när dom tjoade och hade sig. Vi hörde inte ens vartannat ord, men lite hörde man ju och tonläget från den bötfällde lät inte så glatt. Han var RIKTIGT upprörd. Jävligt förbannad skulle jag nog vilja kalla det till och med..(HAHAHA) Vi var helt övertygade om att han skulle slå ner p-vakten, som konstigt nog höll sig väldigt lugn, vilken sekund som helst som han vevade med armarna och skrek åt den stackarn.

Efter några minuter började vakten ge sig på ett försök att lämna platsen varpå han fick "gubben" efter sig skrikandes

"JÄVLA BLATTE-JÄVEL!! STICK HÄRIFRÅN, ÅK TILLBAKA TILL DITT LAND. STICK DIT DU KOM IFRÅN. NU! STICK..JÄVLA IDIOT!! DU FATTAR INGENTING, JÄVLA BLATTE."

Ja..ungefär något i den stilen men kanske 10 gånger värre. (HAHAHA) Och jag ska påpeka att han själv, och folket runt omkring honom (INKLUSIVE HANS BARN, möjligtvis hans bekants barn) var lika mycket utlänningar och att han bröt mer än vad p-vakten gjorde..........



Kommentarer
Postat av: livet som UNG stressad 2 barnsmamma

hahhahahhaah så jävla klockren! Blatte på blatte liksom, man kan väl inte stå o skälla ut någon för o va blatte när man knappt kan svenska?! HAHAHHHAs

skulle garvat ihjäl mig då va

2009-05-26 @ 12:11:57
URL: http://idaamagdalena.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: