Oj.

Vilket väder vi har..det är helt otroligt. Sjukt varmt ute..vår termometer utanför köksfönstret visar 40 grader. Helt otroligt. Är det verkligen så varmt eller är det något fel på den? Oj oj. Vad gör ni andra i värmen?

Jag har ägnat förmiddagen och en del av eftermiddagen åt att ringa runt till de butiker jag ska vara i på torsdag och fredag. Checkat av så att allt är som det ska vara och så..så nu är jag redo att börja jobba. Jag tror att det kommer att gå jätte bra. Jag har slätat ut alla frågetecken med Caliptus så jag är på det klara med vad som gäller. Nu känner jag lite blandade känslor. En del av mig längtar nästan medan den andra delen är väldigt nervös (inte lika mycket som innan dock) och jag vill bara dra mig ur allting och gömma mig någonstans. (HAHA) Låter det knepigt? Det är det också..hm!

Nu tänkte jag ta och pallra mig ner till affären och köpa något att äta. Några färska frallor kanske om det finns..MUMS! Johan jobbar sent idag och resten av veckan. (SUCK) Vad tråkigt det är..i alla fall fram till torsdag. På torsdag och fredag kommer jag ju inte lida av att han inte är hemma, för då ska jag ju själv jobba. Jobba..vad konstigt det känns. Jag ska jobba!!!


Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: