Nu är det dags.

Dagen jag har både längtat efter och fasat för är här. Torsdag den 28 maj. Ni som inte känner mig kanske tror att det är något väldigt speciellt på gång. Det är det egentligen inte. Jag är bara så himla nervös inför första dagen på nya jobbet!

Ursch. Jag har riktigt ont i magen..riktigt ni vet sådär "nervös-ont-i-magen". Och det känns inte kul alls..
Men jag försöker intala mig själv att det kommer gå jätte bra idag. Och det kommer det nog med, när jag väl kommer igång. Och nu måste jag springa ner till bussen, den går ca 09.00. Så, vi hörs senare ikväll, för då kommer jag med största sannolikhet att uppdatera om hur det har gått för mig!

Puss och kram.



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: