Nix!!

Nu har jag ringt och "spärrat" vårt telefonnummer mot försäljning, marknadsföring och insamlingar. SKÖNT det ska bli..dock måste jag ringa om tidigast två dagar och "bekräfta spärren". Då ska man komma ihåg det med..(HAHA). Påminn mig gärna kära läsare..

Jag skulle vilja spärra mitt mobilnummer med, men jag vet inte om det går när jag har kontantkort. Någon som vet? Det är väl bara att testa annars antar jag. Jag tror nog allt att jag ska ta och göra det..är så trött på dessa samtal som ringer både hem och till mobilen ett par gånger om dagen ibland, och när SAMMA ringer som man redan tackat nej till flera gånger? Fattar dom inte? Eller har dom inget system som gör att dom håller koll på vilka dom redan har frågat och inte?! Man kan ju börja undra..


Nu ska vi komma på något att äta. Hörs senare ikväll!






Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha mamma och pappa har gjort det, spärrat så inte sånna där reklam och telefonförsäljare ska kunna ringa men trofan så har dom ringt någon gång!

Men det är ju inte ofta, har väll hänt någon gång tror jag.

2009-05-22 @ 20:41:01
URL: http://hannafors.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: