Nagellack och klädval.

Nu har jag roat mig med att välja ut dagens outfit och målat mina naglar, på både händer och fötter, mörkröda. Fötter ser mycket fräschare ut med lite färg på naglarna tycker jag. Dock behöver jag även fila fötterna men min fotfil har försvunnit spårlöst. Väldigt skumt..kanske under badkaret?! Hm.

Nu börjar jag bli uttråkad igen. Johan ligger och tittar på massa skitprogram på natur/historia kanalerna..SUCK! Nu tänkte jag i alla fall försöka sätta fart på oss lite här, åka till Coop och köpa deodorant och tamponger. (HAHA) Vad kul det lät va? Väldigt roande..

Ja, det är ju alltid något. Vi hittade två 50 kronors checkar vi har fått från Coop..vilken tur. Helt plötsligt har vi 100 kronor att handla för?! Oj oj, vad ska vi göra med alla dom? (Ironi)



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: