Motgångar.

Ja, ni vet väl alla att motgångar sällan kommer ensamma. Det fick jag erfara idag..även om det nu inte var några större motgångar så var det ändå motgångar. Någonting eller någon var emot mig idag!! (HAHA)

När vi var på Coop stormarknad i Rotebro idag för att köpa hårfärg så skulle vi ta oss varsin glass på Mc Donalds där tänkte vi..Johan ville ha Mc Flurry med daim och jag med bara kolasås. Får informationen om att kolasåsen är slut! Säger då att jag inte vill ha något alls och Johan vill då inte heller ha något. (HAHA) Det är inte första gången jag har frågat honom varför inte HAN kan ta det HAN vill ha ändå, även om jag inte får det JAG vill ha. (LER) Han är så rolig..men han svarade att vi lika gärna kunde ta glassen hemma i Väsby senare då om jag gärna ville ha med kolasås. Då meddelar hon i kassan oss att kolasåsen tydligen inte finns på något Mc Donalds, att den är tillfälligt tillbakadragen och slut hos leverantör. Lät lite konstigt och jag tror nog inte på det. Men skit samma..(HAHA) Gick därifrån tomhänta i alla fall.
Sedan påväg till slussen för att hämta upp Mr T och gänget så frågade min älskling om jag ville ha en milkshake på Burger King istället..JAAA!! De är så himla goda, Burger King har den godaste milkshaken jag känner till för tillfället. Så ni vet! (HAHA)

Så, vi tog drive-in;en och beställde. En mellan jordgubb till mig, en liten vanilj till Johan. Sagt och gjort, OCH betalt. Framme i luckan säger dom "Tyvärr så fungerar bara vaniljen just nu..." Gaaaaaah. Jag ville slita av mitt hår. (HAHAHA) Då sa jag ytterligare en gång idag att jag inte ville ha något. För visst är det tråkigt när man ställer in sig på något man verkligen är sugen på och så finns det inte, då vill man ju inte ha något annat. Inte jag i alla fall..kanske är konstig. Hur eller hur kom vi fram till att Johan i alla fall ville ha sin. Så skulle vi få tillbaka pengarna för min jordgubb och då slänger dom ur sig "Men vi kanske kan hälla i lite jordgubbssås i en vanilj...?" (HAHAHAHAHA) Jag kunde knappt hålla mig för skratt, NEJ TACK. Tror nötterna att jag vill ha en vanilj-milkshake med jordgubbssås i? Då hade jag väl tagit en vanlig mjukglass med jordgubbssås på..(HAHA)..men det var väl ett lite gulligt försök i alla fall får man väl säga. Tackade i alla fall nej och vi åkte iväg med bara Johans vaniljshake.

Fick smaka den och OJ vad god den var..(SUCK)..

Typiskt.



Kommentarer
Postat av: livet som UNG stressad 2 barnsmamma

jag tänkte precis på det. hha när ja lagt ut inlägget så tänkte ja att de är nog mnga som kommer fråga om detta med tiden. MEN!

Det hände INNAN ja satte mig för att skriva de där inlägget, (ögonen blöder). Och så tänkte ja oh det här ska ja skriva om! Men så blev de att ja skrev de andra först och sen de andra. haha lite vimsig i pallet?

2009-05-23 @ 23:00:16
URL: http://idaamagdalena.blogg.se/?tmp=2222163

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: