Mitt första uppdrag.

Jag ville bara meddela att det gick bra för mig idag. Helt okej i alla fall..mer bra än dåligt om man säger så, men kanske inte helt perfekt. Men det är väl inte så konstigt när det var första gången för mig.

Hur eller hur, om jag inte visste innan hur ont man kan ha i sina ben och fötter innan - så vet jag det nu! FY F***************N säger jag bara. Det är det enda jag kan säga som uttrycker min smärta. Det gör så djävulskt ont, de två sista timmarna av demon trodde jag att jag skulle svimma, att jag inte skulle klara det och vara tvungen att gå hem, det bara strålade och värkte (och gör fortfarande) från höften och ner i tårna. Ursch. Jag inser att jag gnällde för mycket när jag jobbade på Willys för att man fick sitta för mycket. Nu skulle jag kunna ge allt för att få sitta på min demo imorgon. Aj aj. Inget jag ser fram emot. Jag hoppas bara att benen och fötterna hinner repa sig under natten så att det går okej imorgon. Annars vet jag faktiskt inte vad jag ska ta mig till.......

Jag vet att man inte ska gnälla, finns säkert dom som har det så himla mycket sämre. Men tänk er själva att stå stilla på en och samma plats i först tre och en halv timma (sedan en timmas lunch/middag) och sedan samma visa igen i tre och en halv timma. Alltså har jag stått upp på samma ställe idag, och inte gått eller suttit mer än när jag åt maten där på den där timman och när jag skulle gå hem, i sju timmar. DET GÖR ONT!

Nu ska jag lägga mig i sängen och be min älskling om lite massage. Jag hoppas verkligen att det blir okej till imorgon igen, för känns det såhär i benen imorgon så tror jag helt ärligt inte att jag klarar av morgondagen. Gud, vad svag jag känner mig. Men så är det!! Är detta normalt, eller är det jag som är för känslig? Jag gråter alltså nästan, så ont gör det, om jag inte redan uttryckt mig tillräckligt.

:(



Kommentarer
Postat av: livet som UNG stressad 2 barnsmamma

förstår precis hur du menar! De är helt oumbärligt när man får så. Typ samma känsla som när man gått i högklackat för mkt och verkligen inte kan gå ett steg till. Sätt fötterna i ett hett bad el någe. MEN de kommer knappast bli bttre till i morn, snarare värre? + att du kommer känna denna smärta tidigare i morn eftersom du redan stått för mkt idag. SÅ blir de på mig alla fall. Du kanske kan be om att få ha en pall där bakom? Som du liksom kan sätta dig på en gång ibland när igen ser dig?;)



Feel for you:(

Och så att du ska på en gång till i morn, usch. Bättre om du hade hunnit repa dig lite ju!



Lycka till alla fall!

2009-05-29 @ 01:24:31
URL: http://idaamagdalena.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: