Loppis och god middag.

Jag har glömt (eller rättare sagt bara struntat i det) att skriva om loppisen vi besökte igår..svärföräldrarna skulle stå där och sälja (Täby Galopp som jag pratade om häromdagen) så vi tog en sväng dit och tittade. Oj vad många människor det var som sålde sitt "skit" som dom inte längre ville ha. Och om någon vecka är det vi som står där. (HAHA) Men det ska bli kul..man träffar så många nya och trevliga (för det mesta tror jag) människor vid sådana tillfällen. Och sedan blir vi av med mycket med, HOPPAS vi.

Jag hittade i alla fall en vinflaska, en sådan där som är formad som en katt ni vet, som jag samlar på. Denna var mörkblå och kostade 10 kr. Så nu har jag en mörkblå, en ljusblå och en rosa. Nu är jag ute efter en grön och en gul om det finns. Och enligt svärmor var det någon hon sett som hade köpt en sådan GUL på en annan loppis dom besökte i lördags.

Gaaaah! Att inte jag gick dit och hittade den först..(HAHA)

Hur eller hur, sedan köpte jag ett knallorange nagellack som under tiden jag travade runt där bland allt folk passade enormt bra till mitt hår (HAHA). Och sedan hittade vi en nätverkssladd för 1 krona som vi tänkte ta hem och se om den var längre än den vi har till min dator nu. Den vi har till min dator nu räcker nämligen inte efter vår ommöblering. (SUCK) Men den var lika lång ungefär så det gick inte. Men vad faan, 1 kronas förlust har väl ingen dött av.....


Ja. Detta var vad vi gjorde under eftermiddagen igår. Efter det, färgade jag som sagt håret igen, och sedan var vi bjudna på middag hemma hos Johans älsta bror. Ååhh, så gott det var. Hemmagjord potatissallad med äpple i, lax, kycklingspett, sallader, kall sås, sill och hembakat bröd. Låter det mumsigt? Det var det också..

Tack för en trevlig kväll till er om ni läser detta!!

Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: