Jag vill inte, saknar dig redan.

Nu närmar det sig slutet på den här dagen, loppisen gick okej, men inte så bra som vi hoppats. Men 260 kronor plus gick vi i alla fall, efter att vi dragit bort de 130 kronorna för platsen och de 166 kronorna vi hade med oss från början i växelpengar. Alltid något, får hoppas att vi blir av med resten nästa gång.

Och vet ni, inte nog med att jag fick väldigt många fina kommentarer under loppisen för min knallgula härliga sommarklänning med matchande örhängen till - hela 5 stycken tror jag, en av en kvinna i 40 års åldern, en av en man i 40 års åldern, en av en mamma och dotter, en av en fotograf (som på grund av detta fotade oss och vi hamnar eventuellt i någon slags tidning) och en av en tjej i 20 års åldern, så hittade jag de perfekta skorna till allt. 20 kronor och jag var bara tvungen att ha dom! I LOVE IT..





Snygga va?

Nu ska jag snart krypa ner till min älskling, det är ju vår sista kväll tillsammans på ett tag nu. Ursch, det känns tråkigt. Jag vill inte, samtidigt som jag längtar efter att få komma "hem" och träffa familj, släkt och vänner igen. Så, det är bara att stå ut och njuta av tiden i Västervik. Hoppas vädret blir bra...

För övrigt har jag MASSOR att hinna med imorgon innan jag ska åka. Eventuellt måste jag ta mig in till Solna och Adeco halv tio för att jag missade något som var i torsdags när jag jobbade. (SUCK) Sedan måste jag hinna med Arbetsförmedlingen för fortsatt planering, och sedan hem och packa (för det har jag inte hunnit ikväll, middag och kubb hos svärföräldrarna till för ett tag sedan och nu tvättar jag en maskin tvätt alldeles för sent, suck) och så ta mig in till centralen, kvart i fem går bussen! Då bär det av och senast halv vill jag vara på plats.

Puh. Får väl se hur det går med det. Ha nu en bra vecka om jag inte uppdaterar så mycket, så hörs vi om allt nästa söndag eller måndag.


Här är förresten presenten jag köpte till "lillebror" för han tar studenten på fredag. Nu har han fått den så jag kan visa den här..visst är den lite häftig/rolig? Det är en telefon för er som inte ser det..i form av en golfbag, han spelar ju golf. Bra va? (HAHA)



Och älskling och jag har bränt oss idag i de 42 graderna som varit och stark sol rätt på oss hela dagen, trots solkräm och parasoll. Hm!

Lite aj där ja..



Och här med..mer aj tror jag. (På Johan)



(HAHAHA) Hans ben ser så roliga ut..de är typ sönderbrända endast på smalbenen på vissa ställen.





Kolla, vilket lyx. Redan jättebrun om armarna..och lite röd.



Jag vill också bli brun. Och inte bara som en jävla kräfta och sedan kritvit igen. Suck! Dock har det dykt upp en jävla massa fräknar som jag bara ser skymten av på sommaren under dagen. FULT!

Godnatt.


Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: