Ingen loppis.

Idag känner jag mig lite nedstämd..tanken var och har varit länge att vi skulle ha stått på loppisen i Täby idag för att sälja lite (GANSKA MYCKET) som står och skräpar i vårat förråd. Nu blir det tyvärr inget av det eftersom vi inte har så mycket pengar kvar till på måndag..det kostar 130 kronor enligt en sida jag hittade på nätet. Det är en så kallad "Bagageluckeloppis" på Täby galopp och den kommer att vara varje helg under sommaren (med undantag för vissa datum, midsommarhelgen bland andra) med premiär idag. Det hade varit både kul och skönt att få lite sålt redan idag eftersom vi faktiskt behöver pengar..men men, nu ska jag försöka att inte tänka mer på det, dessutom regnar det ju..undrar om det blir av ändå? Och om det blir av ändå så kanske det inte kommer så mycket folk för att titta i alla fall på grund av vädret. Det kanske var lika bra att det inte blev av idag!

Men kul hade det varit.

Hur eller hur, så är jag uppe ganska tidigt idag. Det känns faktiskt ganska bra..någon som fortfarande slumrar är Johan. Lite ovanligt. (HAHA) Omvända roller..

Jag sitter mest och funderar på vad vi ska hitta på idag. Det är ju tråkigt väder, det kniper i plånboken och mitt huvud har slut på idéer. Några förslag? Se en film..ja, om det finns någon bra film att se. Några andra förslag? (HAHA)



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: