Illa.

Jag mötte precis en av våra grannar i trappan när jag kom tillbaka från affären..alltså, det är helt otroligt. Hon är typ 100 år gammal, ser hon ut att vara i alla fall, och hon ser inte ens besvärad ut där hon staplar sig ner i trappan med sin shoppingvagn i ena handen och en käpp i den andra (inte ens när hon staplar sig upp). Och så kommer jag..snart 22 år gammal, ett antal kilos övervikt och har sämre kondition än hon. Det är jävligt illa. (HAHAHA) Fullkomligt, fruktansvärt, idiotiskt. Jag måste verkligen göra något åt det här......

I övrigt har jag bara en sak att säga - det är megavarmt ute. Åh, det var så härligt, när jag kom ut i luften och det doftade verkligen sommar. Riktig sommar..äntligen är den här. Även om jag inte är ett fan av den enorma värmen den kommer med ibland. Jag tycker att det kan vara lite lagom. Idag är det nästan FÖR varmt, så där riktigt kvavt. Jag tycker personligen att man knappt kan vara ute om man inte ligger i bikini på en strand vid vattnet. Så varmt är det..

Men man ska ju inte klaga. Eller?


Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: