I love IKEA!

Ja, kan man göra annat?

Nu har jag hittat en superbra grej till hallen..via "tips" av en jag har lite kontakt med på bilddagboken faktiskt. Hon hade en sådan hemma, så jag klickade mig in på IKEAs hemsida och hittade den..

Man kan lägga plånböcker och hänga upp nycklar på den. Toppen! Slipper de ligga och drälla på byrån där Johan lägger dom hela tiden. Jag blir galen..(HAHA)


Sedan kan man skriva på den med..som ni ser. Och det bästa av allt - den finns i vitt!!




179 kronor!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Varsegod det tipset bjuder jag på hehehe ;) O vet du vad? Det bästa är att Magnus tycker den var kanonbra!! Så det är ju kul o höra att han tyckte det var en smart grej :D

2009-05-25 @ 14:54:15

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: