Hår..

Håret blev inte så bra denna gång heller. Tyvärr. Det blev blondare, speciellt i hårbotten och bena, som vanligt. Trots att jag lät allt annat hår verka längre tid och tog hårbotten sist. Men det verkar helt enkelt som om färgen inte tar alls på "det långa håret". De mörka delarna liksom som fortfarande finns rött i..SUCK. Men ljusare är det nog, liiite mer orange tror jag. Men inte blondt, inte ens gult som jag hade hoppats. BLÄ!

Nu ska det få vila ett tag, lite hårinpackningar, och sedan KANSKE jag testar med en färgning till, eller avfärgning - just på det "långa" håret, de mörka partierna. Se om det kanske hjälper..till slut SKA det ju gå. Det vet jag ju andra som lyckats med. Det är bara den tiden jag måste gå runt och se ut som ett mongo som är jobbig. (HAHAHA)

På återseende.
Bild kommer imorgon. Nu ska jag krypa ihop med min älskling tätt intill..sova skönt. Filmen tog precis slut. SKITBRA!! Se den. Som sagt.....


Kommentarer
Postat av: Emelie

Alltså jag vill verkligen inte låta elak eller så, men tror du ska ge upp det där med o bleka hemma.. Det förstör verkligen bara håret o bättre om du börjar spara så du kan gå till en frisör istället... Jag gjorde det o det blev kanon bra - dem blekte med hjälp av en hätta så det fanns ingen risk att det skulle bli gult....

2009-05-24 @ 20:14:51

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: