Haha!

Ja, Ida, jag måste gå efter recept. Det var ju första gången jag gjorde pannkakor..hade ingen aning om vad som skulle i mer än ägg och mjölk typ. Mjöl misstänkte jag väl med men.. (HAHA)

Men jag följde det ju inte till punkt och pricka, jag hade i liiiite extra salt och liiiite extra smör faktiskt. (HAHAHAHA) Nu kan jag nog allt utantill till nästa gång dock..nästa gång ska jag ha i lite vaniljsocker med, mumma!
Och vad skoj att du tyckte dom såg goda ut bara efter bilderna och hur jag beskrev dom..och vet du, det var dom med..men du gör ju med goda, inte för jag har smakat dom, men du har ju sagt det. ;)


Ååhhh, vad det var segt att ta sig ur sängen denna morgon..jag hade ställt klockan på sju, jag tänkte att jag skulle gå upp senast kvart över sju för att kunna ta allt i lugn och ro såhär på morgonkvisten..jag gick upp halv åtta. (SUCK) Inget ovanligt att jag inte följer mina tankegångar. Hm. Jag har ont i magen med, känns ju inte jätte skoj att ta sig till Solna och sitta på ett seminarium och lyssna på någon som står och pratar om saker och ting i 3 timmar. Nej, det hade jag klarat mig utan idag..men jag får hoppas att magonten går över till dess. Jag var uppe klockan fyra inatt/imorse och tog en tablett, undrar om jag kan ta en till nu då..hm. De är ganska starka de tabletterna jag tar, fick dom när jag hade nackont efter en krock och man ska egentligen bara ta 1 MAX 2 om dagen, men när jag har mensvärk brukar det bli en 3-4 i alla fall. Kan ju inte vara farligt, jag lever ju än..(HAHA)..men kanske ska lugna mig lite med min andra nu då så att jag kan ta en till lite senare idag om det behövs. Jag kan ju ta med mig en tablett i fickan, de verkar ganska snabbt.

Ja, nu skriver jag allt jag tänker, haha, kanske inte är så skoj för er att läsa om. Så nu ska jag sätta fart med att göra mig iordning och kolla upp vilket tåg och vilken buss jag ska ta istället..

Vi hörs senare efter Adeco. Puss och hej!



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tjenare!

Västervik vann komfortabelt igår. Gollob är så jävla tråkig att se på stundtals. Hörde att du kanske skulle till Norrköping den 2a juni?



Fan var något viktigare jag skulle skriva men jag har fullkomligt glömt bort det. :)



Snygg blogg annars, väldigt förvånande att den var rosa...



2009-05-20 @ 09:35:59
Postat av: Fredrik

10 sekunder senare kom jag på vad jag skulle skriva...



Ta bort den där jävla skitlåten, haha! :D

Jag fick fan panik, jag fattade inte vad ljudet kom ifrån. Blev helt hysterisk. -_-

2009-05-20 @ 09:37:14
Postat av: livet som UNG stressad 2 barnsmamma

Ja mina är också goda;)

Hoppas magontet försvann!

2009-05-20 @ 13:55:14
URL: http://idaamagdalena.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: