GRATTIS ÄLSKLING!

Vad är det för dag idag, vad är det för dag idag..nej, det är ingen vanlig dag, för det är Johans födelsedag..HURRA HURRA HURRA!!!

Från det ögonblicket jag såg dig, visste jag att det var dig jag ville ha.
Nu sitter vi här, sambo, och har varit ett par i snart ett helt år. Detta är på riktigt. Jag älskar dig utav hela mitt hjärta älskling, det känns i hela kroppen.

Jag älskar när du ler mot mig, och jag älskar att höra ditt skratt. Jag älskar hur du rör vid mig, och jag älskar att ligga bredvid dig varje natt. Jag älskar hur du ser på mig och hur du får mig att må bra. Jag älskar hur du går och hur du berättar att du älskar mig varje dag. Jag älskar hur du går upp på natten, bara för att dricka ett glas mjölk, och jag älskar hur du håller i ratten och när du håller om mig när det är mörkt. Jag älskar hur du skojar och busar och jag älskar dina snarkningar som brusar. Jag älskar hur du är mot oss andra och jag älskar när vi håller om varandra. Jag älskar dina pussar och kramar och jag älskar hur du tröstar katten när den jamar. Jag älskar när du pratar, även om du tjatar. Jag älskar dina ögon, ditt hår, munnen och till och med dina tänder. Och jag älskar när du tar mina händer. Jag älskar hur du blir irriterad på mig ibland och jag älskar hur vi sedan ror lugnet i land. Jag älskar hur du sänder som elektriska stötar genom min kropp och jag önskar att det aldrig ska ta stopp. Jag älskar hur du ställer upp för mig - ja, jag älskar ALLT med dig!

Jag älskar dig för allt du gör, och allt du är.

Du är underbar. Den mest omtänksamma och snälla personen som finns och du är min..jag kan fortfarande inte förstå det. Du är finast i hela stora världen!

Hoppas du får en jätte bra födelsedag älskling. Jag ska försöka göra det bästa av den trots att jag inte kan köpa någon present..JAG ÄLSKAR DIG!

Puss.

Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: