God morgon.

Eller god förmiddag kanske..

Åh, vad jag är trött. Har varit vaken sedan Johan gick till jobbet strax innan åtta, och nu börjar en huvudvärk smyga sig närmare. (SUCK) Mindre kul..men vilken tur jag har som bara ska vara hemma och kan gå och lägga mig när jag vill.

Det är nog precis vad jag ska göra. Åh, vad jag uppskattar min tid hemma, även om det blir lite för tråkigt ibland och jag hellre jobbar och tjänar pengar. Men med 5 sökta jobb igår och ca 5-6 andra jobb att söka under dagen (har jag tänkt) så hoppas vi på att det ska lösa sig ganska snart. Håll tummarna för mig!!

Johan jobbar till halv åtta ikväll och jag ska bara ta hand om mig själv, hämta min cykel som fortfarande står vid stationen (hoppas jag) och äta mat. På tal om det så skriker magen efter något att äta, så det blir en macka och en huvudvärkstablett nu, och sedan ska jag lägga mig i sängen och bara njuta av tanken att jag kan ligga där hela dagen om jag vill........


Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: