Fullt upp.

Ja, till slut löste sig dagen ganska bra ändå. Rätt som det var så hade vi tusen saker att göra..(HAHA).

Hm, jo, först blev vi kontaktade av Mr T som hade varit på kryssning med två tjejkompisar och frågade om vi kunde komma och hämta dom vid slussen. Så där började det..skulle hämta dom halv fyra bestämde vi. Sedan ringde Johans lillebror och frågade om vi ville följa med honom och tjejen Johanna till Kista Galleria för lite "shopping". Det ville vi gärna..så vi bestämde ungefär halv fem med dom. Och så hade jag en egen idé som jag inte hunnit ta upp ens innan dessa samtal kom.

Jag kom på att jag ville försöka mig på att färga håret blondt en gång till. Nu har jag ju faktiskt låtit det vila bra länge, klippt bort det mörkaste och det har dessutom (om det är inbillning eller ej vet jag inte) bleknat lite av solen..så jag tänkte att - JAG KÖR PÅ! Så vi testade vår "kredit" idag på Coop. Men bara hårfärgen för 93 kronor..mest för att se hur det gick till också. Så nu har vi testat det med, men det ska INTE bli en vana. Bara i nödfall, och detta var ju egentligen ingen nöd, men det var ju kul att få testa. Så nu är vi "skyldiga" 93 kronor..(HAHAHA). Inga problem att betala tillbaka i alla fall.

Ja, nog om det. Sedan blev det full rulle, till slussen där det tog lite längre tid än väntat då vi stod och väntade vid fel båt först och främst. SMART..sedan när vi väl kom därifrån så körde vi dom till Arlanda för dom ville äta. Sedan åkte vi vidare till U-V för att hämta upp lillebror och Johanna. Sedan till Kista..gick runt jag och Johanna - mycket  trevlig, hon är en rolig prick hon - och Johan och lillebror gick på sitt håll. Kärleksparet (ja, inte jag och Johan alltså) skulle köpa presenter åt varandra, därav uppdelningen. Sedan var det slut på det roliga där och vi åkte hem till svärföräldrarna och fikade. Men FÖRST, ska jag påpeka, att jag provade svärmors spikmatta.

FY FAAAAN vad ont det gjorde! Det gör jag nog aldrig om..URSCH. Jag trodde nästan jag skulle dö. Jag som är känslig eller så gjorde det bara jävligt ont..de runt omkring mig försökte få mig att stanna kvar på den längre än vad jag gjorde genom att säga att det skulle bli bättre om ett par minuter. ALDRIG tänkte jag, jag måste upp NUUUUU!!!! (HAHAHA) Aj..varför utsätter man sig för detta undrar jag? (HAHA) Jaja. Sedan fikade vi - god Almondy marängtårta, vilken jag kan rekomendera starkt, den är JÄTTE GOD!

Och nu har vi precis kommit hem, var och köpte en Burn energidryck åt mig själv och Johan köpte en passionssoda. Så nu ska jag gå och slänga i lite färg i huvudet och sedan ska vi se på film.."Jakten på lycka" med Will Smith. Jag har redan sett den, men inte älskling, och den är så himla bra så jag kan gärna se den igen. Personligen tycker jag att det är en av Will Smiths bästa filmer/roller. SE DEN!


Önska mig lycka till med "blonderingen" så hör jag av mig när den är gjord. Antingen senare efter filmen eller imorgon.
Godnatt om jag inte skriver mer denna afton.......

Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: