Fortfarande nervös.

Men det är mycket bättre!!

Vi hittade Coop som jag ska till, ganska lätt. Det ligger faktiskt bara ett par hundra meter ifrån pedeltågsstationen där jag kliver av med..så det ska nog inte bli några större problem att hitta dit! Dessutom har jag planerat min resa i minsta detalj och jag är ute i god tid.

Jag tar bussen härifrån, utanför oss precis, ner till stationen. Runt kl nio..sedan går pendeln mot Södertälje 09.28. Kliver av i Karlberg 09.51 ungefär och tar sedan pendeln mot Kungsängen 10.01. Framme i Jakobsberg ungefär 10.17. Så kan jag gå i lugn takt till Coop och bara lugna ner mig lite innan jag går in och klär på mig inga-bekymmer-masken... (HAHA)


Så nu ska jag krypa ner med min prins och mysa lite. Hoppas att han kan lugna ner min nervositet lite innan vi somnar. Om jag kan somna..puh.

Jag hatar att vara ny på ett jobb, och helt ensam, utan hjälp eller "introduktion", första dagen med. (SUCK) Är inte det lite väl "elakt"?

Önska mig lycka till, det behövs.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till! Ta de lugnt bara så kommer det gå bra!

2009-05-28 @ 08:20:37

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: