Ett städat hem.

Det är verkligen en härlig känsla att ha ett nystädat och fint hem som doftar Ajax allrengöring...är det inte toppen!?!

Så, som ni säkert förstår, så har jag ägnat eftermiddagen åt att städa här hemma. Johan slutade jobba för länge sen men har ännu inte kommit hem...vi sa att han skulle hålla sig borta en stund medan jag städade klart, men nu är jag klar sedan en stund så nu får han gärna pallra sig hem. (HAHA) Han är hos sina föräldrar och spelar shack om jag förstod honom rätt när vi pratades vid på telefon för en stund sedan...hm. Jag börjar bli hungrig, undrar vad vi ska hitta på idag. Visst är det svårt att hitta på nya saker att äta varje dag? Det är ju hopplöst och tråkigt. Våra listor vi var så duktiga och följde där ett tag har legat på hyllan nu ett bra tag, och ekonomin blir genast mycket sämre när man inte håller sig till det man har tänkt från början och köpt hem. Så nu när lönen kommer, och mina pengar sedan den sista, så blir det en storhandling och en ny lista som SKA följas denna gång!! Så det så...

Nu har jag slut på saker att skriva om känns det som, så jag slänger in lite bilder på vårt nystädade fina hem medan jag väntar på min "man".


Fläkten ska egentligen inte stå där men jag brukar ha den där när jag städar för att det blir så varmt när jag springer fram och tillbaka. (HAHA) Ser ni det svabbade rena golvet, hur det blänker och ser fint ut?! Underbart!



Tv-rummet..nu ser ni lite mer i helhet hur det ser ut med soffan, det nymålade bordet och den vita "puffen"...och så Lola såklart!



Här är den "stora" EXPEDIT-hyllan vi köpte till tv-rummet. Jag har inte lagt ut någon bild på den tidigare för att jag ville att Johans familj skulle få se allt IRL först, och inte avslöja allt här på bloggen..så ser det ut i alla fall. Det enda felet på denna bild är de vita små ramarna uppe i "facket" till vänster som egentligen inte ska vara där, och synd att hamsterns TOA-LÄTT pellets syns där i hörnet. (HAHAHA) I den stora "boxen" där med lock på (som är likadan som "lådorna" i hyllan) har vi alla Lolas saker..praktiskt va?



Sovrummet.






Det var det hela..datorerna tog jag inget kort på, kändes inte så viktigt, jag har väl lagt ut dom innan med...
Nu ska jag ta mig ett glas cola och nu hör jag någon liten tomte kliva in genom dörren i hallen. Äntligen! Ska pussas och kramas med han massor nu.





Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: