Diskat.

Det är precis vad jag har ägnat mig åt den senaste timman..(SUCK)..men nu är det i alla fall gjort. Och jag har så hemskt ont i magen, fruktansvärt, måtte det gå över snart så man kan bli människa igen. Jag behöver handla diverse "tjejsaker" och vi har ca 150 kr kvar i pengaväg + att jag ska ta mig till Solna imorgon igen, till Adeco. Bara där är det adjöss med nästan 100 kronor. Så, det blir nog väldigt roligt det här..tur att det bara är denna vecka kvar till lön, dock Johans lön, min "lön" kommer nog inte förens runt den sista...

Jag hoppas att det inte är fler seminarier på Adeco just denna vecka, det blir svårt om jag måste ta mig till Solna på tordag eller fredag med. Ååhh..jag är så trött på det här. Att inte ha några pengar, att inte vara självförsörjande. Men nästa vecka är i alla fall sista veckan för mig på Adeco, så då kanske man kan få hålla sig inom Upplands Väsby sedan..


Nu ska jag gå och skrapa de två nya TIA lotterna vi löste in mot de 20 kronorna i vinst sedan sist vi köpte lotter. Bättre tur idag kanske..en hundralapp skulle göra mig glad, en femtiolapp. SNÄLLA, är det för mycket begärt?! (HAHA)


Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: