Bilder.

Såhär blev det nu..jag är jätte nöjd. Det blev verkligen jätte fint tycker jag..Johan hann inte säga så mycket, han sprang mest runt och stressade innan han till slut gav sig iväg. Det enda jag funderar lite på är att det borde varit lock till förvaringslådorna..eftersom filmerna syns nu. Men man kanske inte tänker så mycket på det? Eller..? (HAHA) Ser det fult ut?



Och sedan kanske man borde fixa ett bakstycke på "hyllan" så inte elementet syns där bak..? Hm. Tål att tänkas på..(HAHA)



Och såhär ser det ut med "spotlightsen". Fast jag tror och HOPPAS att det syns mer och blir MYCKET finare när det blir lite mörkare här inne..



Jag är ganska fiffig jag..även om det säkerligen finns 100 stycken som redan kommit på denna idé så är jag väldigt nöjd med hur det blev! Nu ska jag äta lite och slappa framför tv n. Tro det eller ej, men det är faktiskt ganska skönt stundtals att vara ensam hemma..men jag saknar honom allt lite redan. (HAHA) Men hoppas han får skoj ikväll i alla fall och att han inte kommer hem allt för sent. För imorgon blir det mat hos svärföräldrarna om jag har fattat det rätt, och sedan följer dom förhoppningsvis med oss hem en sväng för att se hur fint vi har fått det med allt nytt..lite smygbilder har dom ju fått se, men inte allt. Och jag hoppas att jag får lust och ork att måla om borden senare ikväll med så att det hinner bli klart till imorgon det med. En viktig detalj i det stora hela..

Ha en bra lördagkväll, så får vi se om jag dyker upp här igen med bilder på nymålade bord. ;)



Update: Kvällen bjuder förresten på GP speedway..tror jag. Kanske får glutta lite på det i så fall.

Kommentarer
Postat av: EJDA

Nej emma det SYNDES inte att det var filmer där i om inte tänkte man på det heller... förens du SKREV det!=/

haha... toker



och vetu ja tycker INTE du ska skaffa bakstycka till, då ser de bara konstigt ut typ som att de är någon hylla som egentligen ska hänga på väggen. Det är fint som det är!

2009-05-16 @ 22:03:47
URL: http://idaamagdalena.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: