Aj.

Tack Ida för omtanken..skönt att någon förstår hur jag menar. Men en pall kan jag inte ha, det ser inte så bra ut att sitta ner liksom, och man har oftast inte en lugn stund när ingen ser en förutom när man är på rast. Men idag ska jag försöka dela upp rasterna lite mer, en halvtimma till lunchen och sedan två kvarter..se om det blir bättre. Det värsta är att jag inte får ta rast innan kl 14. Så då måste jag i alla fall stå i tre timmar i streck innan jag får börja med rasterna. Men jag ska ringa och fråga om jag inte kan få ta en kvart innan kl 14.

Benen känns lite bättre idag, efter en DUNDERSKÖN massage från låren ner till fötterna igår av min älskade, förstående man. Åh, vad det var underbart. Jag har aldrig riktigt uppskattat massage innan, har tänkt "Vad är det för speciellt med det här, det är väl inte så skönt som alla säger". Men OJ..NU vet jag vad massage är. Nu vet jag hur skönt det kan vara och det var så skönt att jag nästan somnade. Härligt!

Så, som sagt, benen känns lite bättre idag, men det gör fortfarande ont, och det är lite svårt att röra sig. Men jag får helt enkelt stå ut idag med och hoppas att tiden går fortare än vad den gjorde igår. Tänka på Västervik och en skön myshelg med Johan. Nackdelen är väl att jag, som Ida sa, kommer få ont fortare idag eftersom jag redan har ont. Igår började jag ju 100% frisk. Dessutom säger Johan att det inte är lika mycket kunder på Hemköp där jag ska stå idag som det är på t.ex. Coop där jag var igår. Och DÅ, kommer ju tiden gå ännu långsammare. Ju mer folk, ju snabbare går det, och ju mindre tänker jag på smärtan. Men jag hoppas i alla fall innerligt att det inte gör så ont som igår, att det bara var för att jag var ovan, för börjar det göra så ont som det gjorde de två sista timmarna igår och hela kvällen och natten så vet jag inte om jag kommer att klara av att stå där till 19. Och vad faan gör jag då? (SUCK)

Vilket gnäll det är på mig..efter en dag. Men det var verkligen inte vad jag hade tänkt mig.



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: