Åh, jag tror jag smäller av.

Så jag ser ut i huvudet!! (HAHAHA)

Det ser helt korkat ut..knappt gå-ut-bart tror jag. MYCKET fulare än innan..NU kan man säga att jag är orange i huvudet. Och GUL! (HAHAHA) Gud, jag kan inte sluta skratta..och de här bilderna bjuder jag på. Men på bilderna ser det faktiskt mörkare ut än vad det är..det är mer orange tycker jag IRL.

 

HAHAHAHAHAHA!! Åh, så jag ser ut..BLÄÄÄ..



Men vad faan, om man jämför med hur det var innan..så är det väl MYCKET ljusare NU?

Kolla denna bild..så var det innan. Och här har jag ändå satt upp "översta lagret" av håret i en tofs, det mörkaste lagret liksom..





Före, efter.




En gång till, så KANSKE det blir blondt? Eller gult? Så kanske jag kan köra med silverbalsam sedan..eller tror ni jag behöver typ TVÅ gånger till? Det tror jag inte mitt hår klarar av..det känns väldigt slitet redan nu, alltså "strävt". Men fortfarande starkt. Hm. Så, min fråga till er är..vågar jag köra en färgning till på detta nu, ganska snart? Eller ska det vila ett tag först?! Jag vill gärna låta det vila lite men alltså, jag kan ju inte gå runt och se ut såhär. Och jag som ska jobba på torsdag och fredag. (HAHAHA) Oj oj..




Kommentarer
Postat av: livet som UNG stressad 2 barnsmamma

äch Emma, SÅfult är de inte. Du passar i oranget, ja tycker faktiskt de är jätte snyggt på dig!

MEN, om du nu vill ha blondt så måste du nog köra minst tre gånger till. Och JA, ditt hår kommer garanterat att klara de. tänk så mkt mitt hår gått igenom. Jag har ett tips till dig!

Kör med färgning två gånger till, sen köper du BLONDSPRAY (finns på hm, kostar typ 70)

De räcker fler flera gånger om, och då sprayar du bara på håret sen fönar du de ljust. Alltså värmen gör så de blir ljust. och då ser ud ju hela tidne hur resultatet blir, blir de för lite lägger ud i mer. Så har ja gjortnu och mitt hår är ganska bra nu, ska köra lite till! Silverschampoo ska du vara försiktig med, håret kan bli både lila och grönt. Men kör på du! Och som sagt, ramlar de av är de ju bara att raka av dig de, för då kan du ju ha peruk;) haahahahahahah





okey, svarar på din fråga nu!

Angående vikten, jo de ärjävligt lite.du ska se hur smal hon är, hennes armar ben.. hon ser inte ut att vara fyra månader, snarare 2! De flesta barn brukar väl väga typ 7-8 kilo kanske. 6 kilo är också normalt. Men inte SÅ lite.. ojj ojj

2009-05-24 @ 13:11:01
URL: http://idaamagdalena.blogg.se/?tmp=2222163
Postat av: livet som UNG stressad 2 barnsmamma

hahahaahahahaah jaa ja ville de, men ja var för trött för att komma p åbra saker att säga!;)

Åh den lilla fjortis tjejen hon var så... liten o ful! USH

2009-05-24 @ 13:12:07
URL: http://idaamagdalena.blogg.se/?tmp=2222163
Postat av: Tessus

Emma, använd en avfärgning nästa gång du tänker blonda dig oc ha en plastpåse över huvudet.. jag blev blond av de när jag hade mörkt hår förut.. de funkar tro mig..

2009-05-24 @ 15:12:02

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: