Ute och irrat runt.

Vi har hunnit med en del idag, men ändå är jag inte nöjd.

Vi skjutsade "lillebror" Oskar till jobbet klockan tjugo i elva i förmiddags, efter det bar det iväg till Barkarby till Rusta. Irrade runt där inne ett tag, sedan in på Cervera för att se om vi skulle springa på "storebror" Michael där. Men icke. Ut igen - kissnödig som faan. In på IKEA, låna toaletten, kissa. Sedan igenom IKEA. Kollade efter en garderobsliknande grej att ha i hallen för att ställa in "smyckeshyllan" i och få "gömma undan den" lite..hittade bara massa dyrt. In på fynd-avdelningen, irrade runt där inne ett tag. Hittade noll. Ut igen, irra runt för att hitta bilen som vi hade ställt en halvmil bort. (HAHA) Iväg..till en djuraffär, köpte mat och tuggpinnar till Lola. Ut igen, in i bilen..iväg..mot TEAM SPORTIA. Efter en ilsken diskussion åkte vi därifrån utan att ha gått in. Sams igen och tog vägen mot Sollentuna till det TEAM SPORTIA - älskling orkade inte hitta parkering. Åkte därifrån igen..hem till U-V igen, in på Cykelringen och kollade på träningsmaskiner som karln har fått för sig att han vill ha en. För dyrt..in på Statoil och köpa en kall Cola till urtörstiga mig. Och så bar det iväg hem igen..till den tråkiga lägenheten. Suck. Det känns som att jag sitter här inne hela dagarna och jag blir helt överlycklig när vi är ute och far och jag får göra något annat för en gångs skull. Nu är det dock surt att man inte har ett öre att handla för nästan, så då blir det tråkigt att gå i affärer med - jag vill ha mina skattepengar! NUUUU..

Stackars älsklingen har försökt förklara för mig att han gärna vill ta det lugnt när han inte jobbar. Och jag förstår honom..men för mig är det ju tvärtom. Jag blir så himla rastlös..nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra nu?! Johan håller på med maten, efter den är det väl bara att gå och lägga sig igen. Åh, min högsta önskan just nu är att få byta ut alla våra möbler mot vita. Få börja om, göra om allt, så jag får utlopp för min kreativitet lite. DÅ har jag något att göra. Och det jag älskar att göra dessutom. Men den tanken är väl bara att lägga åt sidan................



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: