Ursch..

..jag känner mig lite upprörd för tillfället och skulle behöva prata av mig lite med den bästa av dom bästa KAJSA! Åh, vad jag saknar henne..så mycket att det gör ont ibland. Och IDA med..suck! Och små trollen såklart.

Men men. Jag har inte så mycket att skriva just nu så jag går direkt till dagens bästa/sämsta såhär långt.

Dagens bästa; Att jag känner mig riktigt utvilad och pigg.
Dagens sämsta; Det Johan ska göra efter klockan 16. :(



Dont you know baby, how it hurts..how it´s breaking my heart, how you tear it apart.

Dont you know baby, how I loose sleep, how I can´t eat..oohh, it´s breaking my heart.

I can´t do anything about it, I can´t help that I´m feeling this way, it just hurts and it´s something I can´t delay.

My head is telling me no but my heart just keeps felling this way about it.

Why so I can´t explain, it´s just the way it is, and my heart dies - when I know that you can´t understand..ever!


(Detta är MIN text, som JAG skrivit så sno den inte!)





Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: