Underbara drömmar.

Jag kan inte somna, jag har lite ont i magen. Så jag hamnade på Ikeas hemsida och lite andra sidor och jag kan inte sluta drömma...om dessa ursnygga möbler som finns. Dessutom är jag så himla sugen på att byta allt svarta möbler till vita istället. Åh, GUD, ge mig styrka att sluta tänka på dessa UNDERBARA grejer...

Som denna GRYMT URSNYGGA fåtölj t.ex.



Eller denna...



Ååååhhh.
Eller soffan eller fåtöljen...dregel. Eller varför inte ALLT!




Gaaah. Jag blir galen!

Vitt är det nya svarta. Hos mig. I mitt tycke. Åååhh, jag vill, jag vill, jag vill!












Bild 1-11  Dessa bilder kommer från www.ikea.se
Bild 5-10  Dessa möbler har vi, fast i svartbrunt.
Bild 1  Denna är den stora drömmen, men det är en väldigt dyr dröm.
Bild 2-4 Dessa är också en stor dröm..och dyr.

De övriga möblerna, som vi har i svartbrunt, vill jag som sagt byta ut till dessa vita. Även det kan bli en mycket dyr historia. SUCK. Sängen på sista bilden har vi en liknande i svartbrunt, vid namn MALM från IKEA. Sängen på bilden är alltså inte sängen MALM som vi har, utan en snarlik kopia som jag fann på en annan hemsida.

Byrån på näst sista bilden har vi inte heller, utan vi har två andra byråer i svart. Denna byrå var den vi från början ville ha, men då ekonomin inte tillät köpte vi begagnade byråer av annan sort så länge. Om drömmen om allt detta dock skulle bli sant någon dag - så står denna byrå högt på listan framför andra vita byråer. Puh..grattis till er som orkade läsa allt detta. Förlåt, men jag måste få drömma mig bort lite och skriva av mig. (HAHA)



NU däremot - blir det sängen för min del. Johan har jag fortfarande inte hört något ifrån..om jag inte fått ett litet smyg-sms som jag inte hört där borta på sängbordet. Bäst jag går och kollar....




Kommentarer
Postat av: vivvi

hej gumman=) de blir bättre å bättre så att du vet=)och ville bara säga att du har känsla för stil hihihi:)kram gumman

2009-03-08 @ 17:21:55
URL: http://lillamy2007.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: