Söndag.

Åh, dessa tråkiga söndagar. Helgerna går allt för snabbt. Suck!

Jag har precis städat Lolas bur, jag var osäker på när jag gjorde det senast, men det var nog inte så länge sedan. Man ska ju städa den en gång i veckan och jag tror inte ens att det var en vecka sedan jag städade den sist. Men nu är den städad igen i alla fall. Och så gjorde jag en liten ommöblering igen. Och oj, OM hon blev GLAD när jag släppte ner henne. Jag älskar när hon springer runt och ser så lycklig ut, springer omkring och undersöker allt..sötnöten! (HAHA)

Nu funderar vi på om vi ska ta oss en sväng till Willys i Märsta för att handla lite kött (grytbitar) så jag kan göra köttgryta idag. Den har varit efterfrågad och längtad efter länge nu så det får väl bli en gryta idag då..med ris till, MUMS! Det värsta är att den tar sådan tid att göra..men vi har ju inget annat för oss så.

Förut, till frukost, hade älskling köpt färska frallor, risgrynsgröt och frukt. Han sa att vi ska börja våra nya nyttiga liv idag. (HAHAHA) Ni skulle sett hans miner när han klämde i sig den enormt sura apelsinen. (HAHA) Men det var så himla gott allting. Så, vem vet, vi kanske fortsätter på den linjen och köper hem lite sallad och grönsaker till middagen idag... ;)


Nu ska jag hoppa in i en dusch och göra mig iordning (nej, jag har inte gjort det än, haha) och sedan längtar jag efter att få ta på mig mina nya väldigt vita och rena skor..det tråkiga är att man vill ju inte smutsa ner dom. Men det är ju oundvikligt tyvärr. Hm.



Dagens bästa såhär långt; Frukosten och att få använda mina nya skor.
Dagens sämsta såhär långt; Vädret, jag hade hoppats på lite härlig sol och vårväder. Men det ser tråkigt och kallt ut.

Och ni har väl inte glömt att dra fram klockan en timma idag?!



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: