Snabbt.

Nu ska jag försöka skriva ett megasnabbt blogg-inlägg för min älskling ska ha datorn. Jag smet emellan och sa att jag skulle skynda mig. (HAHA) Men jag har inte så mycket mer att skriva, när karln kom hem efter jobbet så hoppade han in i en snabb dusch och gav sig iväg igen. Hm, jag hade ju glömt att han skulle träffa Martina idag..så, det blir inga semlor. Dom står fortfarande kvar i kylskåpet.

Nu kom vi precis hem från svärföräldrarna, vi spelade kort och blev bjudna på varsin våffla som dom hade till övers. MUMS var det med hallonsylt och grädde till..det är ju våffeldagen idag, eller var, åh - alla dessa dagar! (HAHA)


Nu ska jag äta två köttbullefrallor och ta ett glas mjölk, jag har ju inte ätit någon middag idag eftersom Johan åt ute med Martina..och nu hör jag djupa suckar från sängen där borta så det är nog bäst att jag flyttar på mig! Hahaha..

Godnatt gott folk, det får bli mer här imorgon. Bland annat funderar jag på att skriva en önskelista på lite smått och gott som jag gärna skulle önska att jag hade.
 

Dagens bästa; Vårväder och svärföräldrarna!
Dagens sämsta; Att tala inför gruppen på arbetsförmedlingen tror jag..





Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: