Sjukhuset.

Idag var jag duktig och pallrade mig upp tidigt för att följa med Johan till sjukhuset..det gick bra, han tog lite prover och sådär. Sedan körde han hem mig igen och jag hamnade famför datorn som så många gånger förr, nu finns det inget mer att göra när jag skrivit detta inlägg så jag funderar på att gå och lägga mig en stund till, jag har så ont i huvudet - men jag vill höja ett varningens finger till mig själv, jag får inte sova hela för/eftermiddagen nu när jag varit så duktig och tagit mig upp skapligt. Hm..


Ja, det var det.
Jag tänkte svara på lite kommentarer igen..men jag har nog bara en.


Från Johanna angående mitt tack för hårinpackningen;

"Det var så lite så!"

Svar;

Ja, du må tycka det, men det är inte så lite för mig. Jag blir oerhört glad och tacksam, dom är ju svindyra i affärerna!! Så, stort TACK och många tack till!! Haha..Kram Emma.


Sådär! Tjillevippen..



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: