Puh.

Vilken dag..precis kommit hem, vi har nog varit i fler affärer än någonsin idag. Det blev inte bara IKEA om man säger så. Men vi har bara köpt två mattor och två handdukar till badrummet (som jag för övrigt ska ta mig ork till att fixa iordning med allt det nya under kvällen) och sedan fyndade vi Back Packer spel - 3 stycken som en slags "box-samling" typ - för bara 119 kr. Vi slog till, det är ju SÅ kul!!


Nu ska vi vila lite och sedan ska det städas pytte pytte PYTTE YTTERST jävla LITE och då framför allt i badrummet och göras iordning, ta lite bilder och lägga in här så småningom, titta på film eller tv och bara mysa.
Imorgon har ju Johan som sagt en konsert att gå på, så då blir jag ensam hela kvällen..om jag inte ska ta och gå på den där festen hos Jessica iaf. Jag har inte bestämt mig riktigt än. Den som lever får se....

Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: