Precis hemkommen.

Kvällen har spenderats hos Johans bror och sambo för att fira deras födelsedagar..brodern fyller år imorgon och sambon fyllde år igår. (Om jag inte har fått det helt om bakfoten, haha)

Det var underbart trevligt, som vanligt med denna underbara familj. Det bjöds på mat - taco, och sedan efterrätt - marängsvisch (stavning?)..glass, bananer, grädde, maränger och jordgubbar och så toppat med lite chokladsås! Det var SÅ HIMLA GOTT! Maten med, ALLT var gott. Drinkar, Cola/Fanta och öl fanns med och det blev Cola/äppledrink för mig. Mmm, MUMS. TACK för det om någon av er skulle få för er att gå in i min blogg och se detta. Tack för hela kvällen..

Nu är vi som sagt precis hemkomna och tänkte eventuellt sätta på en film - Twilight - det sades under kvällen att denna skulle vara mycket bra..orkar vi inte se den så somnar vi nog snart. Imorgon tänkte jag svara på lite kommentarer igen..så håll ögonen öppna!

Godnatt.
Många kramar - speciellt till familjen Leiton/Dahlberg.






Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: