Pics.

Här har vi en bild på det nya duschdrapperiet. Väldigt snyggt om man får säga det själv...dock är inte bilden den bästa, blir finare bilder sedan när det är upphängt och iordninggjort i badrummet. Dessa bilder kommer från www.lagerhaus.se.




Och här har vi tavelramen vi köpte två stycken av. De ska hängas upp med några fina bilder i i badrummet!



Det kommer bli skitsnyggt tillsammans med ljuset och "påsen" där jag ska ha smått och gott i i samma mönster som drapperiet och mattor & handdukar i samma blå-gröna färg. Eller kanske lite svart..svarta mattor och handdukarna i den blå-gröna färgen. Hm, vi får se.

Nu ska jag nog sätta på en film och sedan ska jag gå och lägga mig. Hoppas att Johan kommer hem snart..längtar efter honom. Undrar när Volbeat började spela och när det är slut.......


Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: