På stan.

Det blev som sagt Väsby Centrum med Johanna idag och det var mycket trevligt. Det hoppas jag att hon vill göra om..

Det blev mycket letande efter svart klänning till studentskivan och vit till studenten, lite shopping för mig - inget för Johanna dock förutom fikan vi tog. Men kul hade vi, det tycker jag allt..vi upptäckte att vi inte alls har samma smak i någonting nästan. Jag hittade EN klänning hon tyckte om. Sedan var resten inget för henne (HAHA) jag själv däremot hittade MASSOR som jag inte kunde köpa. Som vanligt..

Men jag hade som sagt fått låna 300 kronor av Johan så lite kunde jag i alla fall roffa åt mig. Jag fick syn på en knallgul väska som var så syndigt snygg så jag höll fast den med blicken som en robot och nästan sprang in i butiken och roffade åt mig den. Jag såg bara en nämligen. (HAHAHA) Sedan kollade jag prislappen - HELT i min prisklass, så jag tog med mig den runt i affären och hade bestämt mig för länge sedan att jag bara skulle ha den, det var inget att disskutera ens. (HAHA) Den kommer bli skitsnygg ihop med mina nyinköpta gula solglasögon nu till våren/sommaren. MUMS..på väg till kassan upptäckte jag dock en likadan fast röd, som även den var enormt snygg. Jag ville gärna ha båda men det hade jag inte råd med..för den skulle passa väldigt bra till mina RÖDA solglasögon sa jag till Johanna och hon suckade djupt och skrattade lite, sedan sa hon att den gula var snyggare och mer somrig. (HAHA) Och det hade hon ju rätt i..hm..Väl framme i kassan för betalning ser jag, till min stora förskräckelse EN TILL LIKADAN fast i KNALLROSA..ÅÅÅHHHH! 

Jag; Ååååhhhh..TITTAAAA!!!!
Johanna; NEJ EMMA!!
Jag; Men joooo..åh, så FIN!!!
Johanna; Jamen, du har ju nästan precis köpt en rosa väska..?!
Jag; Ja, det har du ju faktiskt rätt i..det är bra att jag har med mig dig för det tänkte jag inte ens på. (SKRATT)
Johanna; Precis..

På vägen ut från butiken..

Jag; Men jag bara måste köpa den rosa väskan med, hoppas jag kan det snart!
Johanna; MEN DU HAR JU EN ROSA...
Jag; Jaa, jag veeet, men den här var ju mycket snyggare!

Hahahaha..ja, det finns inga mer ord. Jag tror Johanna var ganska trött på mig och alla mina färgresonemang efter ett tag. (HAHA)

Nu kom jag hem för en stund sedan och nu ska jag faktiskt städa lite tills karln kommer hem från jobbet. Jag har redan klarat av hamsterburen i alla fall, det fixade jag i morse. Så nu är det "bara" resten av lägenheten kvar. SUCK. Sedan blir det ett mysterium att komma på vad man ska laga för mat..vi har inte alls gått efter vår lista den här månaden..får kolla igenom frysen och se vad som finns helt enkelt.


Bilder på dagens inköp kommer senare när min kamera har laddat batterierna lite.




Kommentarer
Postat av: johanna

ja, vad ska man säga? haha.

drar ner och köper klänningen imorgon, om oskar godkänner. funtar på att köpa en vit till själva studenten! haha. :D

2009-03-24 @ 23:54:46

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: