På menyn.

På menyn idag står Arbetsförmedlingen kl 11-13 ungefär för uppföljning av mitt arbetssökande.
Efter det ska jag till studievägledaren på Vuxenstudiecentrum klockan 13 för en återträff där vi ska gå igenom "läxan" jag fick sist, att göra intressetestet på Af s hemsida och att ta reda på så mycket information som möjligt om de arbeten jag är mest intresserad av. Så det har jag suttit och gjort nu sedan halv nio.

Nu går klockan aningen för fort tycker jag, jag tänkte att jag skulle hinna ner till Väsby Centrum en sväng och springa in på Claes Olssons för att köpa markeringspennor/överstrykningspennor och sedan tänkte jag bege mig till Af och sätta mig ner och läsa igenom pappren om de yrken jag skrivit ut information om, stryka för det viktiga och vad som är bra med grön färg och det som är mindre bra med rött/rosa. Så jag har koll sedan när jag ska till studievägledaren..

Så, nu måste jag hoppa in i en snabb dusch och sedan sätta mig på cykeln och trampa iväg.

Hej så länge.



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: