Om man räknar bort..

..min trötthet och att jag senaste tiden inte alls mått helt okej med illamående och huvudvärk så är det en okej dag idag. Icke att förglömma om man bortser från dagens möte på Arbetsförmedlingen också. BLÄ på dom!

Jag har städat Lolas bur idag och möblerat om lite. Det ska man ju tydligen då och då..möblera om alltså. (HAHA) Att städa är väl självklart...

Nu håller älskling på med en sen middag och jag sitter här och glor efter att ha gosat lite med djuret.

Måste nog gå ut till köket nu låter det som, karln är tydligen inte så haj på att koka potatis. (HAHAHA)


Ikväll blir det film eller tv och massa mys, INGEN dator för varken mig eller honom efter maten har jag bestämt!
Fast..när han har somnat kan jag väl kanske sitta lite? Eller..?

Nej. NEJ! Jag ska INTE. Jag ska försöka somna tidigt jag med ikväll, se om jag kan ta hand om morgondagen istället för att sova till klockan tolv-ett som jag brukar. Skäms på mig! GUUUUD, vilket enormt tråkigt inlägg känner jag. Jag måste faan bli bättre på detta!


Wish me luck.
Puss och god kväll.






Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: