Oj oj, vad har jag..

..gett mig in på? Hahaha. Åh.

Fick för mig när vi var inne på Rusta och jag såg en blond hårfärg för 65 kronor att jag äntligen ville försöka mig på att färga mitt hår blondt nu igen efter alla år som mörkhårig. (HAHA) Rådfrågade älskling som tyckte jag skulle köra på, blir det orange och jag aldrig mer kan gå ut så blir det ju liksom..hm. Så jag köpte den blonda färgen och sedan begav vi oss till Coop för att köpa en till färg, ännu blondare, för det räcker aldrig med en gång. Då hittade jag Garnier Nutrisse Blond avfärgning/blondering. Kan vara värt att testa tänkte jag..ja. Nu, ett par timmar senare, är jag blondare än blondast i hårbotten såklart, som alltid, och resten är väl lite mer åt orange/brunt/gult. (HAHA) Återstår att se när jag sköljer ur detta hur det ser ut då, och hur det kommer att se ut imorgon efter den "riktiga" färgningen.

Hm. Wish me luck, för såhär långt ser det inte så bra ut..HAHA! Men det visste jag ju nästan. Som älskling sa; "Men vem bestämmer att orange är fult?"

Kram på er. (HAHA)




Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: