Middag.

Åh, så gott det var. Nu sitter jag och vilar magen lite och snart blir det fika. Jag vill meddela att grillen här hos svärföräldrarna härmed är invigd. Myspys. Det blev grillad lövbiff med hemmagjord klyftpotatis och bea-sås. Oj oj oj, vad mumsigt det var! Till fika blir det någon form av sockerkaka har jag förstått det som..mmm..

Men ungefär en halvtimma efter att maten avnjutits kom det ner en och annan snöflinga från himlen. Suck. Men, jag kan inte se att det snöar mer nu..hoppas verkligen snön håller sig borta, för vi har ju invigt våren nu vi. ;)


Och världens snällaste Johanna, TACK! Hon är allt för gó hon..jag fick en ny hårinpackning för färgat hår. Tusen tack!!

Vi hörs alla läsare..




Kommentarer
Postat av: johanna

det var så lite så!

2009-03-23 @ 11:46:16

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: