Magical.

Det är sällan något blir som man har tänkt sig..gårdagen ägnades inte åt något målande alls, och mitt "Skriver mer senare" blev aldrig av. (HAHA) Istället städades det och framåt kvällskvisten fick vi finbesök. Johans föräldrar kom hit på lite fika, de fick smaka ostglassen jag gjorde häromdagen..den tyckte de om - kul!

Sedan gick vi faktiskt och la oss tidigt..redan kvart i tio tror jag klockan var. Sedan vaknade jag upp idag runt 04.20 av att det kliade något så in i ******* i huvudet och min första tanke var: LÖÖÖSS! NEEEEJ! (HAHAHA) Men vad i hundan skulle de ha kommit ifrån bara sådär helt plötsligt..jag vet faaan inte, jag får nog läsa på lite om löss tror jag och se vad det står. Så jag kunde helt enkelt inte somna om, låg och vände och vred på mig och kliade mig i skallen..väntade ut tiden, väntade på att älskling skulle vakna och gå upp så jag kunde gå upp jag med och hoppa in i en dusch. Så nu har jag duschat och det känns mycket bättre..

Älsklingen är VÄLDIGT trött och lite grinig och grymtar lite åt mig: "Hur kan du vara så pigg?!?"
 
(HAHA) Men nu har han i alla fall pallrat sig in i badrummet, han skulle visst raka sig..hm.

Ja, nog om detta. Vilken underbar dag det är idag..det är en sådan där härlig känsla, nästan lite vår och sommar, solen pressar sig in genom persiennerna och ger rummet ett sådant där magiskt, gul-oranget (jag blir galen, jag lär mig aldrig hur orange stavas, stavas det såhär? HAHA) underbart ljus som det blir när solen är påväg upp. Ååhh..jag önskar bara att jag visste vad jag skulle göra med dagen. Johan åker ju snart och då vet jag fasiken inte vad jag ska hitta på. Blir väl det gamla vanliga - tv, sova lite till, äta, tv, dator..suck! Önskar faktiskt att jag kunde följa med karln till jobbet men det kan jag ju tyvärr inte..pust..

Annars går tankarna till ..... och jag hoppas att allt gick bra igår, har inte hört något. Ja, det var väl allt för nu. Jag KANSKE återkommer lite senare. (HAHA) Ska inte lova något som jag nästan gjorde i gårdagens inlägg..




Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: