Kommentarer.

Jag har fått två kommentarer till och jag tänkte svara på dessa direkt.



Från Ida angående väskan vi hittade;

"Ojj..haha hur gick de sedan med tanta? Kom hon? Fick du någon "hittelön" ;)"

Svar;

Haha, det gick bra, ja - hon kom. Hon var så glad och tacksam. Men nej, vi fick ingen hittelön. Lite besvikna blev vi nog allt, för det var ju ändå ett stort värde där i. Mobilen såg jätte ny och ganska dyr ut, i plånboken fanns i och för sig inte så mycket pengar, 200 kr, men massa kort ju som kostar mycket att skaffa nya. Sedan fanns det två par glasögon i (det är väl inte så billigt) och sedan hennes nycklar. Men vi fick jätte fina blommor i alla fall - rosa tulpaner och ett tackkort. Det är ju tanken som räknas...så vi är nöjda ändå. Hehe!


Från Hanna angående vår hamster;

"Han biter er inte va? :D"

Svar;

Hehe, det är en hon. ;) Men nej, hon biter oss inte. Hon har inte bitit oss en enda gång, bara små naffsat, men det gör dom ju. Men bara när man sticker ner handen i buren, då tror hon väl att det är något ätbart kanske. Men hon kanske börjar bitas rätt som det är, vem vet. Hahaha..för jag har haft hamstrar förrut, och dom bet mig alltid - hårt dessutom. Men Lola är jätte duktig, nu för tiden slickar hon mig mest på handen när hon fattat att det bara är jag, inte fått ont av ett bett en enda gång. Har bara sagt aj av ren reflex några gånger när hon naffsat. HAHA!



Sådär! Nu är det städ för hela slanten som gäller. Gud, jag tycker jag städar hela tiden. Undrar i hur många inlägg det står att jag ska städa sedan jag skaffade bloggen. (HAHA)

So long.




Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: