Kommentarer.

Nu är det dags igen..


Från Jessica;

"Det var ju jag Jessica från Krylbo :P Du har ju halsbränna och illa mående"

Svar;

Haha, oj, förlåt. Jag hade inte en tanke på dig. Kanske för att jag inte visste att du läser min blogg. :/ (HAHA) Jo, men det beror nog inte på det..tror jag inte. :) Men det var ju en "bra" tanke. Hehe.


Från Becca angående mitt Ellos-inlägg;

"Hehehe shoppppppat loss ;)"

Svar;

Jo, jag har ju det..(HAHA)..och jag hittar bara mer och mer jag vill köpa. Men nu får det nog vänta lite. Vill ju inte försätta mig i enorma skulder såhär när man är arbetslös. (HAHAHA)


Från Becca;

"Memma memma!! Du skulle lagt vit bakgrund ist för den mörkrosa, får lite ont i ögonen av att läsa med en så stark bakgrundsfärg..Men wow din blogg är snygg...Kan inte du hjälpa mig att fixa min?? :$
Fast dock inte rosa då ;) Hehe!! Jag är inne på GRÖN, GRÖNT, & GRÖNAST!! ;) Är helt såld på grönt!!

Hur går det med jobb sökandet?

Du vet väl att du kan försöka tjäna pengar på din blogg??

Puss kusin vitaminen"

Svar;

Hej igen kusin. Härligt att du hittat till min blogg. (HAHA) Jag gillar det rosa. Men du kanske har rätt att det kunde passa bra med vitt istället..jag kommer nog göra om min blogg snart igen kanske. Vi får se. Tack i alla fall för de fina orden! Jag kanske kan hjälpa dig med din blogg, jag vet inte. Det tog ett par timmar för mig att göra min. Personligen tycker jag att det är ganska svårt, i alla fall innan man kommit in i alla koder och förstår vad som är vad. Men jag kanske kan försöka i alla fall..Jo, jag vet att man kan tjäna pengar på bloggen, men jag vet inte hur det går till och jag tror inte att jag har så många läsare så att det är möjligt. Men vem vet......?! Puss Emma.



Sådär. Bilder på gårdagens möblering kommer "efter lunch". (HAHA) Det är väl redan efter lunch nästan men..jag ska hur eller hur pallra mig ner till Ica och köpa ett par färska frallor och lite tänkte jag. Sedan ska jag hämta mitt PAKET! Det första har kommit nu..UNDERBART!! Ska bli så spännande att prova, hoppas, hoppas, hoppas att jag kan ha allt så jag inte behöver hålla på med returer och sånt jobbigt. Ursch! Så, håll tummarna för mig..sedan mina vänner kommer bilder. :) Håll ut!



Kommentarer
Postat av: idur

men TJENA emma.. angående dehär med att tjäna pengar på sin blogg... ja vet några ställen du alla fall kan försöka på. Metrobloggen, men då måste du skaffa en blogg där också ju. Man ska typ komma upp i ett antal läsare per månad , jävligt svårt.. om du frågar mig. Alltså de här med att tjäna pengar på bloggen, tar ÅR. ja menar, titta på blondinbella.. hon bärjade väl som 12 åring, nu är hon väl typ 19? och NU som först tjänar hon på det.. men tänk så jävla fett skönt att sitt ao blogga o tjäna PENGAR, härligt ju;)

2009-03-31 @ 22:04:47

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: