Kommentarer.

Från Johanna angående inlägget om hennes letande efter klänningar;

"Köpt en svart nu, till skivan nästa vecka. Och en vit att ha på studenten! :D"

Svar;

Oj, vad bra! Blev det "fodralen" eller något annat? Kram Emma.


Från Anonym angående vår hamster;

"Man behöver inte allt de där till en hamster xD Och dom SKA ha sågspån ;) Det är mjukare och bättre för dom att gräva runt i :) Men bad skålen med sand i det tycker dom är super skönt :)"

Svar;

Hej, jag vet inte ens vem som skrivit detta, eftersom "den" är anonym - men det låter som om du kan och vet bäst. Hehe. Men vi litar ju såklart på att de som jobbar i djuraffären kan och vet bäst..därför köpte vi det hon sa behövdes, och hon gav oss ganska rimliga förklaringar till varför det behövdes, men jag håller med, jag tror inte man behöver allt detta. Men hamstern ser ut att trivas och ha det bra och det är ju huvudsaken. Dessutom tror jag pappers-pelletsen är mjukare än sågspån då sågspån är framställt av hårt trä och dessutom kan kännas lite "vasst" ibland..pelletsen är ju jätte mjuka och "lena", dessutom tar dom hand om urin-lukt väldigt bra. Mvh Emma.


Från Hanna angående mina tankar att läsa som Konditor;

"Emma, du skulle passa as bra som konditor. Du verkar älska att baka och hålla på med sånt. Så det skulle säkert passa dig perfekt! Det tror jag helt klart, men lycka till :)
Ska imorgon på möte ang läsa upp mina betyg som jag har ig i så det blir. Så får hoppas att jag kan börja läsa upp dom till hösten så att jag får undersköterske utbildningen. :) "

Svar;

Ja, jag tror det med. Dessutom är det nog ett väldigt roligt jobb..det lutar åt den utbildningen. Tack så mycket!
Okej, vad bra att du ska läsa upp det du behöver så du kan få utbildningen du vill ha, du kommer nog passa jätte bra som undersköterska du. :) Kram Emma.



Jaha..nu ska jag gå och ta mig några plättar med hallonsylt och grädde, ska bli så himla gott. De går ut idag så jag måste äta upp dom, kommer ju inte orka alla såklart men älsklingen kommer väl hem snart och är hungrig som en varg. Så sedan ska jag bara vänta på att just han, han med stort H, kommer hem så jag kan pussa på honom, krama honom och gosa med honom utav bara den och berätta hur mycket jag älskar honom!

Och vet ni, jag frågade min kära mamma om hon ville köpa jackan åt mig i för tidigt födelsedagspresent. Och det verkar som om hon kan det..jag är så överlycklig! Nu är bara frågan vilken färg jag ska bestämma mig för..suck! Jag skriver för och nackdelar här nedan så kanske ni kan hjälpa mig lite?!

Har jag någon gång sagt att jag har världens bästa föräldrar?! Världens bästa familj, världens bästa släkt, världens bästa pojkvän och sambo, världens bästa svärföräldrar - ja, ALLT! De betyder världen för mig allihop, jag är så lyckligt lottad som har dom i mitt liv.


Blå jacka;



Fördelar - SNYGG, vår/somrig, underbar färg, kommer passa skitbra till mina pumps i samma färg, lite mer "ovanlig" och den sticker ut lite mer.
Nackdelar - Kan vara svår att matcha till andra kläder och väskor. Tänk er denna med en knallgul väska till, lite för mycket "Heja Sverige" över det tror jag. Och en knallrosa väska till?! Lite FÖR mycket kanske. Eller så blir det skitsnyggt, vem vet?!

Svart jacka;



Fördelar - SNYGG, lättare att matcha till allt annat då svart passar till allt.
Nackdelar - Mörk och tråkig som alla andra jackor och lite mer höst-känsla över den. Å andra sidan så kanske den ser bättre ut när det faktiskt är lite mörkare, gråare och kallare ute?!


HJÄLP!
Jag tycker om båda lika mycket faktiskt..så, ja, jag behöver VERKLIGEN hjälp här!!
Tack på förhand, många kommentarer med råd och tips här nu tack...inte bara från Ida, Hanna och Amanda. Haha..ALLA, ANN, MICHAEL och ERIK om de läser detta, ANONYMA, kända som okända människor. Killar som tjejer..Snälla..kom igen!



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: