Kommentarer.

Svaren på era frågor och kommentarer kommer här..


Från J;

"Klart man ska unna sig lite! Lycka till! :)"

Svar;

Jo, klart man ska det..men man ska ju ha råd att unna sig med. Det har man ju tyvärr inte alltid. Hehe..och jag undrar, vem är du som utger dig för att vara "J"? Har funderat länge och har några tankar, men jag vet inte riktigt..hahaha. Mvh Emma.


Från Sanna;

"Ha en fin lördag :) Spana gärna in min blogg och lämna en kommentar :)"


Svar;

Hej Sanna! Tack detsamma, jag har kollat din blogg, en bra blogg det. Fortsätt gärna besök min..Mvh Emma.


Från Ida angående min mp3;

"Självklart den nya, jag tycker den gamla är fulare design! :O + att radio är väl alltid suveränt?! :D"

Svar;

Ida, Ida. Du är för rolig. Själv tycker jag ju att den gamla är mycket finare design på. Den nya är ju så fyrkantig och tråkig på något sätt. Hahaha..men som sagt, den har nog fler fördelar. Just för tillfället använder jag den nya, den gamla ligger på datorbordet och väntar på sitt öde. Haha. Kram Emma.


Från Vivvi angående tycket om min blogg;

"Hej gumman =) De blir bättre å bättre så att du vet =) Och ville bara säga att du har känsla för stil hihihi :) Kram gumman"

Svar;

Hej på dig själv gumman..tackar så mycket, då vet jag! Det blir man ju väldigt glad av att höra..Kram Emma.


Från Ida angående mitt inlägg om Arbetsförmedlingen;

"Nu vill jag bara säga några saker.

JÄVLIGT BRA SKRIVET EMMA!

MEN...
Varför börjar du nästan alla inlägg med (detta blir långt o tråkigt ) eller (ojj vad tråkigt inlägg) haha
för de är ju inte tråkigt :O MEN man tänker mer på det och tänker efter hmm är de här roligt..
Men de är de! En blogg ska ju handla om vad som hänt under dagen osv

SKIPPA DEEEEEEEEEEET OKKKKKKKKEEEEEEEEJ

För du skriver bra och roligt , U GOT IT?!"

Svar;

Hahaha, tack Ida. Men jag skriver faktiskt inte så i "nästan alla inlägg", bara i en del. Haha! Men ja, jag ska försöka skippa det då. ;) Och TACK så mycket! Kram Emma.


Från Hanna angående Arbetsförmedlingen;

"Jag håller med dig Emma arbetsförmedlingen är skit.
Dom ska hjälpa en att hitta ett jobb, men gör dom det? Nej det gör dom verkligen inte, man kommer bara för att redovisa jobb man själv har sökt eller för att göra en handlingsplan inte mycket mer där.
Och det där med ungdomsgaranti saken har jag nu och är på ett äldreboende och får 3000kr i månaden och man klarar sig knappt på det man borde nästan få 5000kr i månaden för att man gör praktik och sånna arbetsysslor som dom ordinariepersonalen gör."

Svar;

Jag håller med dej helt och fullt Hanna. Det stämmer precis det du säger..jag har gått med i Jobbgarantin för ungdomar nu i alla fall och blir kallad till möten och aktiviteter, får eventuellt praktisera eller gå en kortare utbildning, och jag kommer få ca 2700 kr/mån. Dessa pengar kommer att gå till mat eller hyra och eventuellt till månadskort för att kunna ta mig kommunalt om jag behöver det till något ställe..sedan har man inte ett öre kvar själv att kunna göra något kul för. Det är verkligen tråkigt...suck. Kram Emma.


Från Ida;

"Snigging där! ;)
Hörru Emma! Kom hem i maj, för du ska va barnvakt åt lillfisen från tors-lörd o ja menar vekrligen du SKA för ja kan inte lämna henne till någon annan :( Jobbigt läge att du bor så långt bort ju :p"

Svar;

Jag har ju redan pratat med dig om det här och jag är så glad! Det känns så fint och jag får nästan glädetårar att det är mig du litar på mest vad gäller barnpassning. Åh, så glad jag är. Och jag vill som sagt hemskt gärna vara barnvakt åt lillfisen, gärna åt Elina med men hon ska ju vara hos farmor..hehe! Det kommer bli massa mys, jag längtar ihjäl mig. Jag hoppas att jag kan komma då och inte har något jobb (även om jag såklart vill ha ett jobb, men inte just DÅ, haha) och att Johan kan ta ledigt och följa med också..där kommer vi till om datumet verkligen är helt bestämt, så han inte tar ledigt de dagarna 6,7,8 maj och sedan blir det ändrat till någon annan vecka..?! Hm. Kram Emma.


Från Amanda angående mitt inlägg om att ni ska hoppas för min skull;

"Vaaaaaaaaad????"

Svar;

Hahaha, det är inget jätte märkvärdigt, det handlar om föregående svar till Ida, att jag ska vara barnvakt i maj och jag hoppas av hela mitt hjärta att jag ska kunna åka ner till Västervik då såklart. Och att jag inte har ett jobb just då, eller att jag åtminstonde kan få ledigt om det skulle vara så att jag har något för mig..hm. Så, så är det. Så håll tummarna för mig! ;) Kram Emma.



Ja, det var väl allt..nu måste jag sätta fart, klockan är snart två och jag har inte ens gjort mig iordning än. Vi ska ju vara hos Johans föräldrar klockan 15 för att äta middag..MUMS, det kommer bli så gott, det är det alltid! Så nu smyger sig stressen på, vi kommer ALLTID sent (HAHAHA) vi är inte så bra på att passa tider..jag sov så grymt länge idag och sedan satte jag mig vid datorn och fastnade på bdb och här på bloggen, så jag får skylla mig själv att jag får det stressigt nu. (HAHA) Och min älskade älskling har diskat, åh, vad han är snäll!
 
Du är underbar min prins - det finns ingen som du! Jag älskar dig. Puss.

Tjillevippen!


Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: