Kära läsare.

En liten lek.
Jag vill få ett hum om hur många läsare jag har, även om jag har en besöksräknare och sådär.


Så, såhär gör vi;

1. Alla som läser min blogg regelbundet - kommentera 1, ditt namn och hur eller om vi känner varandra, gärna adress till er blogg med såklart.

2. Alla som läser min blogg ibland - kommentera 2, ditt namn och hur eller om vi känner varandra, gärna adress till er blogg med såklart.

3. Alla som läst min blogg en eller ett fåtal gånger - kommentera 3, ditt namn och hur eller om vi känner varandra, gärna adress till er blogg med såklart.

4. Alla som är inne på min blogg för första gången och tänker fortsätta besöka den - kommentera 4, ditt namn och hur eller om vi känner varandra, gärna adress till er blogg med såklart.

5. Alla som är inne på min blogg för första gången och INTE tänker fortsätta besök den - kommentera 5, ditt namn och hur eller om vi känner varandra, gärna adress till er blogg med såklart.


Sådär! Have fun, det kommer jag. (HAHAHA)
Ni får jätte gärna kommentera vad som är bra och mindre bra med min blogg med, vad ni vill se mer av, mindre av, osv.

Och glöm inte mitt föregående inlägg, där jag behöver ER hjälp.
Nu ska jag gå ner och se om min cykel är duglig att ta mig ner till affären i centrum på..

So long. Puss.





Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: