Johan, jag älskar dig!

Och inte för det jag tänker skriva nu, utan för allt du ÄR och allt du GÖR. Du är underbar.

Min älskling köpte ett par skor åt mig idag. Ett par blåa pumps, 99 kronor på REA på Coop Forum faktiskt! (HEHE)


Dessa blir ju ursnygga när våren kommer tillsammans med den snygga väskan jag har i samma färg...

Det fanns röda med men inte riktigt min strl, jag kunde ha dom, men dom var aningen trånga - och alla vet hur det är att ha lite för trånga skor. INTE skönt. Så det blev "bara" dessa. Men jag är nöjd ändå..får hitta ett par röda (som jag velat ha så länge) någon annanstans någon annan gång.

TACK FÖR DOM HÄR ÄLSKADE ÄLSKLING. Du är bäst! Alltid.



Nu blir det film - Frontier(s) med den finaste, lite godis och god dricka. Livet är toppen!



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: